Get Adobe Flash player
March 2021
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
1955009
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
214
395
609
1952352
214
9384
1955009

Your IP: 10.2.34.21
Server Time: 2021-03-01 22:17:25


 

 School is responsible for the choice and presentation of views contained in this site and for opinions expressed therein, which are not necessarily those of UNESCO and do not commit UNESCO

Δράσεις του 1ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας - Γενναδείου

 

 Σχολικό Έτος 2020-2021

 

#Συμμετοχή σε Συνέδριο

 

Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 ομάδα μαθητριών του σχολείου μας, αποτελούμενη από τις Ελένη Αθανασοπούλου (Α1), Ελένη Αθανασοπούλου (Α2), Ευθαλία Αργυρή (Α1), Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1), Δανάη Γούσια (Α1), Ελπίδα Οικονόμου (Α2), Αλεξιννα Πάχη (Α3) συμμετείχαν, ως παρατηρήτριες, στις εργασίες του Πανελλήνιου Μαθητικού Συνεδρίου «Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας». Το Συνέδριο, που διεξήχθη διαδικτυακά από 11 έως 12 Φεβρουαρίου 2021, από το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Αθηνών, το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Ψυχικού και το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, εντάσσεται στις επίσημες εκδηλώσεις για το «Επετειακό Έτος: Θερμοπύλες-Σαλαμίνα 2020», που τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

 

 

 

 

#Decarbonize, #Decolonize 2020 – YouthActionDialogue

 

 

Συμμετοχή τεσσάρων μαθητών του τμήματος Α2 της Α’ Λυκείου στο πρόγραμμα #Decarbonize, #Decolonize με θέμα την κλιματική αλλαγή (διοργάνωσηCenterforGlobalEducation, TakingITGlobal, CC-UNESCO). Μαθητές από περισσότερες από 35 χώρες ένωσαν τις φωνές τους ώστε να ακουστούν από τους ηγέτες που θα συμμετάσχουν στη σύνοδο COP 21 του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή (Γλασκόβη, Νοέμβριος ’21). Το Δεκέμβριο το ’20 οι μαθητές μας παρουσίασαν τις θέσεις τους σε διεθνή τηλεδιάσκεψη όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 150 μαθητές από όλες τις ηπείρους του πλανήτη. 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Γούλα Μαρίνα (ΠΕ06), Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04)

 

 

 

 

#Διαδικτυακοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Λυκείων

 

Το Σαββατοκύριακο, 23-24 Ιανουαρίου του 2021, το 1ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αθηνών Γεννάδειο  συμμετείχε στους Διαδικτυακούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Λυκείων που συνδιοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου σε συνεργασία με το ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου, με την συμμετοχή 27 Λυκείων από όλη την χώρα. Τα ρητορικά αγωνίσματα της συνάντησης ήταν οι διττοί λόγοι και ο προτρεπτικός λόγος. Το Σχολείο μας συμμετείχε και στα δύο αγωνίσματα, με πενταμελή ομάδα μαθητών της Α’ και της Β΄ Λυκείου.

Δύο μαθητές μας, η Ελένη Αθανασοπούλου (τμήμα Α2) και ο Παρασκευάς Κεραμάρης (τμήμα Β2) διακρίθηκαν ως καλύτεροι αγορητές καταλαμβάνοντας αντίστοιχα την 5η και την 12η θέση στο σύνολο των διαγωνιζομένων. Τα θέματα που υποστήριξαν ήταν: «Η παραίτηση συνιστά τη μέγιστη μορφή ελευθερίας» και «Η ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί σύγχρονη επιταγή».

Η τριμελής ομάδα των μαθητών μας που αποτέλεσαν την ομάδα των διττών λόγων (Νικηφόρος Θεοδωρακόπουλος, Ευθαλία Αργύρη, Ελένη Καρτελιά) κατέλαβε την 18η θέση μετά την συμμετοχή της σε δύο debates με θέμα του πρώτου αγώνα «Στην Δημοκρατία οι πολίτες πρέπει να εφαρμόζουν τους νόμους, ακόμα και όταν διαφωνούν» και θέμα του δεύτερου «Οι πολιτικοί μπορούν να πουν ψέματα στον λαό, εάν πιστεύουν ότι αυτό θα τον ωφελήσει»

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ευαγγελία Ντούπα (ΠΕ02), Στάθης Λεουτσάκος (ΠΕ02)

 

 

 

# Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚ»

 

 

 

Το Πρόγραμμα Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ξεκίνησε το 2016 ως πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (ΕΚ) με σκοπό την αναβάθμιση της γνώσης των νέων γύρω από τον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό, τις αξίες της πολιτικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, καθώς και για τον ρόλο και τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το οποίο εκπροσωπεί τους Ευρωπαίους πολίτες.

Στην Ελλάδα το εν λόγω Πρόγραμμα υλοποιείται με την έγκριση και υποστήριξη τόσο της Βουλής των Ελλήνων, όσο και του Υπουργείου Παιδείας (βλ. σχετική εγκύκλιο με ημερ. 08/07/2020, 88621/ΓΔ4), καθώς και από τον Έλληνα Αντιπρόεδρο του ΕΚ και τους Έλληνες Ευρωβουλευτές.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς και μετά από αξιολόγηση των δράσεων, ο τίτλος του «Σχολείου-Πρέσβη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» αποδίδεται στα επιτυχόντα σχολεία.

Το σχολείο μας συμμετέχει για πρώτη φορά στο πρόγραμμα. Ευχόμαστε όλα να πάνε κατ' ευχήν!

Μπορείτε να επισκέπτεστε  το blog του προγράμματος για να ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, να παρακολουθείτε τις δράσεις της ομάδας μας και να κάνετε τα δικά σας σχόλια: https://genmodellycathschoolambassadors.blogspot.com/

 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σ. Παυλίδου (ΠΕ02

 

 

 

# «200 Χρόνια από την Επανάσταση του 1821»

 

 

 

Ένας φιλόδοξος επετειακός εορτασμός που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 μέσα από σειρά πολύμορφων δράσεων, όπως διαδικτυακές συζητήσεις μαθητών/-τριών με ανθρώπους των γραμμάτων, συμμετοχές μαθητών/-τριών  μας σε πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς και σε συνέδρια, διοργάνωσης στρογγυλής τράπεζας με συμμετοχή πανεπιστημιακών , συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα στο πλαίσιο των οποίων η ιστορική μνήμη συνδέεται με το σήμερα μέσα από μνημεία της πόλης, θεατρικά δρώμενα και πολλά άλλα.

Για όλα αυτά η ομάδα των «200 χρόνων» έχει δημιουργήσει το ομότιτλο blog, https://1modelgenn200.blogspot.com/, όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία όλων των επιμέρους δράσεων αλλά και να καταθέτετε τις δικές σας προτάσεις!

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

 

 

 

 

 

# etwinningproject «Σχολική Δημοκρατία – Σχολικός Κανονισμός – Δικαιώματα του Παιδιού» (γλώσσα ελληνική)

 

Ιδρυτές έργου: 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ & ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΦΑΡΩΝ

 

 

Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο νόμο (ν.4692/20, αρ.37) προβλέφθηκε η υποχρέωση των σχολείων να συντάσσουν σχολικό κανονισμό. Στο έργο αυτό μαθητές και μαθήτριες της β/θμιας εκπαίδευσης ( Γενικού Λυκείου) θα ανταλλάσσουν γνώμες και θα συζητούν σχετικά με την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στη διαμόρφωση ενός σχέδιου εσωτερικού σχολικού κανονισμού, ο οποίος στο τέλος της σχολικής χρονιάς (2020-21) θα υποβληθεί προς έγκριση από τους συλλόγους διδασκόντων. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, ένα δίκτυο μαθητών και μαθητριών από διαφορετικά σχολικά περιβάλλοντα θα συνεργαστούν και θα εμβαθύνουν τον προβληματισμό τους πάνω σε θέματα σχολικής δημοκρατίας, δικαιωμάτων του παιδιού (Σύμβαση ΟΗΕ 1989), με στόχο την αναθεώρηση των ισχύοντων σχολικών κανονισμών και τη δημιουργία συνεργατικού περιοδικού με άρθρα τους πάνω στα σχετικά θέματα. Στο έργο συμμετέχουν 9 σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο, και συγκεκριμένα 20 εκπαιδευτικοί και 89 μαθητές.

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02)

 

 

 

# etwinning project: ”Teachers4Europe: Debating: The Fundamental stone of EU Democratic Values” (γλώσσααγγλική)

 

Ιδρυτές έργου: 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ & LYCÉEPAULHÉRAULD 

 

 

The project  is going to be implemented on a European level through the   cooperation   of   schools   from   different   countries.   The   main   aim   of   the project is to offer students the opportunity to debate with other students from different   cultural   backgrounds   over   potentially   controversial   matters,   to interact creatively and approach controversial matters with a sense of logic and moderation, to deal with real world problems and consequently to promote understanding   and   critical   thinking.   The   language   for   the   participants’ communication   and  the  material  provided  (position  papers,  videos,  posters e.t.c.) will be English. Our ambition is to create a students’ blog where the %nal product   of   the   students'   work   will   be   published   in   order   to   open   further opportunities for mobility and school partnerships. (5 schools from Greece, France and Turkey, that is 11 teachers, 64 students).

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ Μ. Γούλα (ΠΕ06), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Ειρήνη Παπαδάκη (ΠΕ78)

    Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση # Teachers4Europe: settinganAgoraforDemocraticCulture 2018 – 2021

 

 

 

Ο μαθητής του τμήματος Α2 Αθανάσιος Τασιούλας συμμετείχε στην  προσομοίωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA3 Setting an agora for Democratic culture. Ως μέλος του κόμματος Renew Europe ο μαθητής μας έλαβε μέρος σε διήμερες συζητήσεις με εκπροσώπους των άλλων ευρωπαϊκών κομμάτων καθώς και σε διαδικασίες ψηφοφορίας που αφορούσαν στην κύρια θεματική της προσομοίωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Erasmus 2021-2027.

Υπεύθυνη για τη δράση εκπαιδευτικός: Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02)

 

 

 

# etwinning project: ”On the way to ... Freedom” (γλώσσααγγλική)

 

Ιδρυτήςέργου: ΠρότυποΓενικόΛύκειοΙωνιδείουΣχολήςΠειραιά & Odessa Educational Complex #13

 

 

This project aims to contribute to the celebration of the 200th anniversary of the Greek Revolution for independence and the creation of the new Greek state. It aims to emphasize the importance of this historic event for the formation of the modern Europe of the nation-states as well as for the promotion of European values, with the main ones being the freedom, independence, and self-determination of the peoples. The central theme of the project will be the approach of the Greek Revolution through the prism of two fundamental European movements: the Movement of the Enlightenment and the Romanticism. We want to create a link between different aspects of the Greek revolution and the european values such as: democracy, freedom of speech, nation-state etc. Our schools will communicate in the e-twinning platform exchanging experiences and views in order to understand the wider significance of the Greek revolution from different angles (10 schools, 22 teachers, 66 students).

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02)

 

 

 

# Η 6η αίσθηση. Το παιχνίδι από το μέλλον

 

 

Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 ομάδα μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας αποτελούμενη από τις Ελένη Αθανασοπούλου (Α1), Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1), Δανάη Γούσια (Α1), Νεφέλη Κωσταρέλλου (Α1), Κατερίνα Τσίτσου (Α3) και τους Γιάννη Καλογερογιάννη (Α1), Παναγιώτη Λαδά (Α1) και Εμμανουήλ Μαραγκάκη (Β1) πήραν μέρος μαζί με εκπαιδευτικούς του σχολείου σε ένα ταχύρρυθμο διαδικτυακό εργαστήριο μυθοπλαστικής σχεδίασης με θέμα την επινόηση ενός μελλοντικού ψηφιακού παιχνιδιού με χρήση τεχνολογιών διάδρασης εγκεφάλου-προςεγκέφαλο (brain-to-brain interaction / BBI). Το εργαστήριο υλοποιήθηκε από τον Δημήτρη Γραμμένο, Κύριο Ερευνητή του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας (ΙΤΕ), συμμετείχε η Ανθή Στρατάκη, Υπεύθυνη Προστασίας Δεδομένων του ΙΤΕ.  Η διοργάνωση ανήκε στον  Σύλλογο ΨηφιΔα (https://psifida.gr/) και το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, στο πλαίσιο του Μαθητικού φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info), με την Συνδιοργάνωση του Europe Direct της Περιφέρειας Κρήτης και τελεί υπό την αιγίδα της έδρας UNESCO για την «Έρευνα για το Μέλλον» στην Ελλάδα.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί αφού παρακολούθησαν συμμετοχικές δραστηριότητες υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή του εργαστηρίου, κλήθηκαν να δημιουργήσουν και να υποβάλουν ως σχολείο τη δική τους ψηφιακή μυθοπλαστική αφήγηση, το δικό τους ψηφιακό παιχνίδι.  Ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο εργαστήριο που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλης της ομάδας!

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δ. Γιάτας (ΠΕ 86), Α. Κορούλη (ΠΕ02)

 

  

 

# Μαθητικό διαδικτυακό τουρνουά σκάκι Αττικής

 

 

Το Λύκειό μας έλαβε μέρος στο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΣΚΑΚΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 5-18 ΕΤΩΝ που οργανώθηκε από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021. Στο τουρνουά έλαβαν μέρος συνολικά 308 άτομα που διαγωνίστηκαν σε διάφορες κατηγορίες. Οι μαθητές του σχολείου μας διαγωνίστηκαν στην κατηγορία από 15 έως 18 ετών με τα παρακάτω αποτελέσματα: Καφετζής Γιώργος (Β1)(4η θέση), Ζευγίτης Βασίλης (Α3) (10η θέση), Γιαννάτος Γιώργος (Β1) (11η θέση) και Λαδάς Παναγιώτης (Α1) (13η θέση). 

 Θέλουμε να συγχαρούμε τους μαθητές μας για την προσπάθειά τους μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας και ελπίζουμε να τους δούμε να αγωνίζονται και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Π. Κωσταρίδης (ΠΕ 04.02)