Get Adobe Flash player
March 2024
M T W T F S S
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
2337665
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
832
1084
3008
2332749
8724
13497
2337665

Your IP: 10.2.5.13
Server Time: 2024-03-29 11:54:13


 

 School is responsible for the choice and presentation of views contained in this site and for opinions expressed therein, which are not necessarily those of UNESCO and do not commit UNESCO

Δράσεις του 1ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας - Γενναδείου

 

 


Σχολικό Έτος 2021 - 2022


 

 


Σχολικό Έτος 2020-2021

 


#3ο Βραβείο για το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθήνας-Γεννάδειο στον Ραδιοφωνικό Διαγωνισμό του European School Radio «Κάν' το ν' ακουστεί 2021».

Ολοκληρώθηκε ο Μαθητικός Διαγωνισμός Ραδιοφωνικού Μηνύματος και Τραγουδιού «Καν' το ν' ακουστεί 2021» με την Τελετή Βράβευσης να μεταδίδεται τηλεοπτικά από τη δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ3, το Σάββατο, 26 Ιουνίου 2021. Η τηλεοπτική τελετή βράβευσης βρίσκεται αναρτημένη στον σύνδεσμο: https://youtu.be/pcGrdSUIH6I
O διαγωνισμός διεξήχθη με μεγάλη επιτυχία για 7η συνεχή χρονιά από την Επιστημονική Εταιρεία European School Radio, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού, Πολιτισμού και Νεολαίας και το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ). Τα δώρα του Διαγωνισμού χορήγησαν το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου, το ΕΚΟΜΕ και το European School Radio.
Ο φετινός Διαγωνισμός με σύνθημα, «Από το Εγώ στο Εμείς», προσκάλεσε τους μαθητές και τις μαθήτριες να αναδείξουν ιστορίες, συναισθήματα και σκέψεις γύρω από την ευρύτερη έννοια και τις εκφράσεις της αλληλεγγύης, της κοινωνικής ευθύνης και ευαισθησίας, του αλτρουισμού, του εθελοντισμού και της συλλογικότητας (https://contest-new.europeanschoolradio.eu).
Στον Διαγωνισμό υποβλήθηκαν 227 ραδιοφωνικά μηνύματα και τραγούδια από σχολεία όλων των βαθμίδων της Ελλάδας και της Κύπρου. Για δεύτερη συνεχή χρονιά, στη διαδικασία αξιολόγησης των συμμετοχών, εκτός από τις Κριτικές Επιτροπές, έλαβαν μέρος και τα ίδια τα διαγωνιζόμενα σχολεία.
Συνολικά βραβεύτηκαν 28 συμμετοχές, οι οποίες απέσπασαν τις ψηλότερες βαθμολογίες στην κατηγορία τους.
Η Τελετή Βράβευσης του Διαγωνισμού είχε προγραμματιστεί για τον Απρίλιο του 2021, στο πλαίσιο του 7ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου που θα διεξαγόταν στην Κέρκυρα. Λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας η Τελετή Βράβευσης πραγματοποιήθηκε τηλεοπτικά και μεταδόθηκε από τη δημόσια τηλεόραση ΕΡΤ3 για δεύτερη συνεχή χρονιά.
Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Γενικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρος Κόπτσης, η Διευθύντρια του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, Αθηνά Μιχαηλίδου, ο Πρόεδρος του ΕΚΟΜΕ, Πάνος Κουάνης, ο Προέδρος του Οργανισμού ΕΡΑΤΩ, Μανώλης Φάμελλος, και οι Πάνος Βαζαίου και Λένια Βλαβιανού εκ μέρους του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Στην εκπομπή παρουσιάστηκαν εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες από τα 28 σχολεία που βραβεύτηκαν. Επίσης, μίλησαν από την πλευρά των συνδιοργανωτών η Πρόεδρος της Επιστημονικής Εταιρείας European School Radio, Ευτυχία Τούλιου, η Προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Παπαδημητρίου, ο Προϊστάμενος Διεύθυνσης & Διαχείρισης Ψηφιακού Περιεχομένου στο ΕΚΟΜΕ, Στέλιος Κυμιώνης και η Λειτουργός του Τομέα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου Κύπρου, Άννα Τσιάρτα. Στην εκπομπή εμφανίστηκαν μέλη των Κριτικών Επιτροπών, μεταξύ των οποίων οι καλλιτέχνες Αλέξια, Μαρίζα Κωχ, Τάσος Ιωαννίδης, Μανόλης Φάμελλος, Γεωργία Νταγάκη, Στάθης Δρογώσης, Τηλέμαχος Μούσας, Κατερίνα Κυρμιζή, Πόλυς Κυριάκου αλλά και δημοσιογράφοι και στελέχη της εκπαίδευσης.
Οι Κριτικές Επιτροπές απένειμαν βραβεία και διακρίσεις ανά κατηγορία συμμετοχής και ανά επίπεδο σχολείου, δηλαδή σε Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια και Ειδικά Σχολεία.
Η ομάδα του προγράμματος «Σχολεία Πρέσβεις του ΕΚ» κέρδισε το τρίτο βραβείο στην κατηγορία Ραδιοφωνικό Μήνυμα με τη συμμετοχή της «Διεθνής Ημέρα Γυναίκας: Φώναξέ το δυνατά!».
Τα βίντεο των συμμετοχών του Διαγωνισμού θα ενταχθούν σε ειδική θεματική εκπομπή του Καναλιού της Βουλής των Ελλήνων στη ζώνη της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης κατά το σχολικό έτος 2021-2022.
Η ζώνη της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης μεταδίδεται κάθε Σάββατο 10-11 π.μ. και προβάλλει διακεκριμένες μαθητικές δημιουργίες στο πλαίσιο διάφορων πανελλήνιων διαγωνισμών. Το πρόγραμμα της εκπομπής είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα της Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης, στη διεύθυνση https://edutv.minedu.gov.gr/index.php/programma. Στη συνέχεια οι εκπομπές αναρτώνται για θέαση «κατ' απαίτηση» στο ψηφιακό αποθετήριο Φωτόδεντρο/i-create https://photodentro.edu.gr/i-create
Θερμά συγχαρητήρια στην ομάδα «Σχολεία Πρέσβεις του ΕΚ» του 1ΟΥ Πρότυπου ΓΕΛ Αθήνας-Γεννάδειου!
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δ. Γιάτας (ΠΕ86), Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη, (ΠΕ02) Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σ. Παυλίδου (ΠΕ02).


 

# ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΕ ΘΕΜΑ
«Ο Φιλελληνισμός, η συμβολή του στην απελευθέρωση της Ελλάδος και στην Ευρωπαϊκή ενοποίηση»

Το σχολείο μας σε σύμπραξη με το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο – Λύκειο Παλλήνης συμμετείχε στον Μαθητικό Διαγωνισμό «Ο Φιλελληνισμός, η συμβολή του στην απελευθέρωση της Ελλάδος και στην Ευρωπαϊκή ενοποίηση» της Εταιρείας για τον Ελληνισμό και τον Φιλελληνισμό (ΕΕΦ – www.eefshp.org).
Η συμμετοχή μας είχε ως θέμα την παρουσίαση του θεατρικού έργου «Νικήρατος» της Ευανθίας Καΐρη, υπό μορφήν αναλογίου, σε σύμπραξη (για τη μουσική πλαισίωση του έργου), με το Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο - Λύκειο Παλλήνης.
Ακολούθησε η παρουσίαση της συμμετοχής αυτής σε ειδική εκδήλωση του Μουσείου Φιλελληνισμού στις 9 Ιουνίου 2021, η οποία εγκαινίασε τις εκδηλώσεις στο πλαίσιο του εν λόγω Διαγωνισμού. Προηγήθηκε εισαγωγική ομιλία της κ. Ειρήνης – Ευανθίας Καΐρη, απογόνου της Ευανθίας Καΐρη και του αδελφού της Φιλόσοφου Θεόφιλου Καΐρη, μέλους της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Εταιρείας για τον Ελληνισμό και Φιλελληνισμό και του Μουσείου Φιλελληνισμού.
Λίγα λόγια για το έργο: Ο «Νικήρατος» είναι το πρώτο ελληνικό θεατρικό έργο για την Ελληνική Επανάσταση. Γράφτηκε από την Ευανθία Καΐρη το 1826, μόλις τρεις μήνες μετά την Έξοδο του Μεσολογγίου, και παραστάθηκε στο Ναύπλιο, την Ερμούπολη, την Αθήνα, το Μεσολόγγι και την Άνδρο. Το σημαντικό αυτό έργο λειτούργησε ως μανιφέστο προς τους Φιλέλληνες της εποχής. Το έργο αναφέρεται στο πολιορκημένο Μεσολόγγι. Ο Νικήρατος είναι Έλληνας στρατηγός που προσπαθεί να φυγαδεύσει τα παιδιά του. Συζητά την κατάσταση με τον Επτανήσιο Λυσίμαχο, εκπρόσωπο των μεγάλων δυνάμεων της εποχής, ενώ τα γυναικόπαιδα κάνουν δέηση στο Θεό. Τελικά, αποφασίζεται η Έξοδος. Οι άρρωστοι και οι υπερήλικες μένουν πίσω, για να τιναχθούν στον αέρα με τον κατακτητή. Ο Νικήρατος σχεδιάζει τη φυγή της κόρης και του γιου του. Όμως η κόρη του αποφασίζει να μείνει και επιλέγει να θυσιασθεί.
Η εκδήλωση - υπό την αιγίδα του Μουσείου Φιλελληνισμού – μεταδόθηκε ζωντανά από το κανάλι του Μουσείου στο ΥouΤube:
https://www.youtube.com/watch?v=FIOc9eVfV48
και στο Facebook:
https://www.facebook.com/events/759341404731686/?ref=newsfeed

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί:
Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).
Συντελεστές:
1ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθηνών – «ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ»
Μαθητές:
Ελένη Αθανασοπούλου (Α1)
Ευθαλία Αργύρη (Α1)
Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1)
Δανάη Γούσια (Α1)
Γιάννης Καλογερογιάννης (Α1)
Ελένη Αθανασοπούλου (Α2)
Ελπίδα Οικονόμου (Α2)
Αλεξιάννα Παχή (Α3)
Βασίλης Καλαμάρης (Β1)
Καθοδήγηση – πρόβες:
Χρήστος Χριστόπουλος
(μεταπτυχιακός φοιτητής του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών
της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ)
Υπεύθυνες καθηγήτριες:
Ευφροσύνη Ζαχαράτου,
Αθηνά Κορούλη,
Ευαγγελία Ντούπα
Πειραματικό Μουσικό Γυμνάσιο – Λύκειο Παλλήνης
Ευαγγελία Κατσιάνη, παραδοσιακό βιολί (Β΄ τάξη)
Ιγνάτιος Σαραντίδης, λαούτο (Α΄ τάξη)
Τραγούδι: Θεοφάνης Παππάς (Γ΄ τάξη)
Μουσική διδασκαλία: Κωνσταντίνα Κυριαζή, Στέλιος Κατσιάνης
Υπεύθυνος ηχοληψίας: Νίκος Βαρλάμης (Γ΄ τάξη)
Συντονισμός – οργάνωση: Δήμητρα Τσίγκα

 


 

# ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΩΝΑΣΗ
«Hack the Map: Η Χάρτα του Ρήγα του Βελεστινλή»

Το σχολείο μας συμμετείχε στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό ψηφιακών έργων για τη Μεγάλη Χάρτα του Ρήγα Βελεστινλή με τον τίτλο «Hack the Map: Η Χάρτα του Ρήγα του Βελεστινλή».
Σε πρώτο στάδιο συγκροτήθηκε η ομάδα των μαθητών/μαθητριών που έλαβε μέρος στον διαγωνισμό. Σκοπός του διαγωνισμού ήταν η ψηφιακή περιήγηση σε ένα από τα πιο σπουδαία έργα του Νεοελληνικού Διαφωτισμού με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Στο πλαίσιο αυτό δόθηκε η δυνατότητα συμμετοχής στις ακόλουθες κατηγορίες:
1. Εικονικής Πραγματικότητας (VR),
2. Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR),
3. Ψηφιακής Αφήγησης (Digital Storytelling),
4. Τρισδιάστατου Ψηφιακού Παιχνιδιού (3D Video Game).
Ειδικότερα, η ομάδα του σχολείου μας με ψευδώνυμο «Οι Χαρτορήγες» επέλεξε την κατηγορία της Ψηφιακής Αφήγησης. Ο τίτλος της συμμετοχής ήταν «Πολίτικο Ρομάντζο στα χρόνια των Φώτων».
Περίληψη του έργου: Με αφετηρία την επιπεδογραφία της Κωνσταντινούπολης στη Μεγάλη Χάρτα του Ρήγα Βελεστινλή η θεά Τύχη ταξιδεύει στη συνοικία Ψαμαθιά. Η ιστορία εστιάζει στον έρωτα κι εν τέλει τον γάμο δύο νέων, του Γιωργάκη και της Ελενίτζας, με φόντο την Πόλη στο τέλος του 18ου αιώνα. Ως στοιχείο δημιουργικής συσχέτισης του λογοτεχνικού κειμένου με τη Χάρτα του Ρήγα επιλέξαμε το νόμισμα της Αγχιάλου. Το συγκεκριμένο νόμισμα είναι συνδυασμός του Ρήγα και αποτελείται από δύο οπισθότυπους νομισμάτων Αγχιάλου αυτοκρατορικών χρόνων.
Στις δύο όψεις του νομίσματος παριστάνονται "Τύχη με τιμόνι και Ἀμάλ: κέρας" και "πλοῖον πλέον σημεῖον ἀγαθῆς τύχης". Ένα, λοιπόν, πλεούμενο, σημάδι αγαθής τύχης, διασχίζει τα θαλασσινά "Χάρτινα ύδατα" και αγκυροβολεί στην πολίτικη συνοικία "Ψαμαθιά", όπου διαδραματίζεται η ιστορία του Γιωργάκη και της Ελενίτζας. Η αγαθή Τύχη, που βρίσκεται στο τιμόνι του πλεούμενου, καθορίζει έτσι και την πορεία της ερωτικής ιστορίας των δύο νέων. Στη λογοτεχνία, εξάλλου, του νεοελληνικού διαφωτισμού η τύχη βρίσκεται με το μέρος των συνετών, κοινωνικά ισότιμων, νέων που ερωτεύονται μεν ελεύθερα αλλά ζητούν και την έγκριση των στοργικών γονέων.
Η ερωτική αυτή ιστορία αναδεικνύει τις βασικές ιδέες του διαφωτισμού και ειδικότερα την ελευθερία, την παιδεία και την ανεξαρτησία. Παράλληλα όμως έχουμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τα ήθη της εποχής αναφορικά με τον έρωτα, τον γάμο και τη θέση της γυναίκας αλλά και να γνωρίσουμε το ανάγλυφο της Κωνσταντινούπολης, την αισθητική των κτιρίων, και την αρχιτεκτονική.

Εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε την ψηφιακή μας αφήγηση:

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).


 

#Βοήθεια στα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου/Όμιλος «Εθελοντισμός και Προσφορά» & eTwinning «Εθελοντισμός και Ενεργός Πολίτης».
Την Τρίτη στις 08/6/2021 ολοκληρώθηκε η υλοποίηση της εθελοντικής δράσης «Βοήθεια στα παιδιά της Κιβωτού του Κόσμου». Οι μαθητές/τριες του ομίλου και του έργου eTwinning σχεδίασαν αφίσες, έγραψαν επιστολές και προσκάλεσαν όλη τη σχολική κοινότητα να βοηθήσει τα παιδιά της Κιβωτού. Η πρόσκληση για βοήθεια περιλάμβανε την αγορά πασχαλινών λαμπάδων, την κλήση σε τηλέφωνο ή την αποστολή μηνύματος με χρέωση υπέρ της Κιβωτού και τη συλλογή, με τη συνδρομή όλης της σχολικής κοινότητας, τροφίμων μακράς διάρκειας, τα οποία μεταφέρθηκαν στην Κιβωτό. Ο υπεύθυνος της Κιβωτού δέχτηκε τη συνεισφορά μας με χαρά και απέστειλε ευχαριστήρια επιστολή προς τους μαθητές μας και τη σχολική κοινότητα.
Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Μ. Γούλα ΠΕ 06, Π. Κουκότσικα ΠΕ 01

 

 


#Κέντρο Επισκεπτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής 

Στα πλαίσια του μαθήματος της Πολιτικής Παιδείας της  Α' Λυκείου και στην ενότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση πραγματοποιήθηκαν εικονικές επισκέψεις στο Κέντρο Επισκεπτών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στις Βρυξέλλες  με τα τμήματα Α1 και Α2 στις 28 και 17 Μαΐου αντιστοίχως.

Μερικά από τα ερωτήματα που τέθηκαν από τις μαθήτριες και τους μαθητές και απαντήθηκαν στο πλαίσιο της εικονικής επίσκεψης αφορούσαν την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία, την κυκλική οικονομία, το δικαίωμα της νομοθετικής πρωτοβουλίας των  πολιτών της Ευρώπης, τις ψηφιακές δεξιότητες και τις θέσεις εργασίας, τη ψηφιακή Ευρώπη.

Κέντρο Επισκεπτών

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Ειρήνη Παπαδάκη ΠΕ78


# ΚΑΝΩ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΕUROPEAN SCHOOL RADIO 

Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Κάνω εκπομπή με το ESR», η ομάδα του προγράμματος “Σχολεία Πρέσβεις του ΕΚ”, στις 20 Απριλίου 2021 εξέπεμψε ζωντανά από το 1ο Πρότυπο ΓΕΛ Αθήνας-Γεννάδειο!  Η ραδιοφωνική εκπομπή «Ζωντανά από το Γεννάδειο», διάρκειας μίας ώρας, ήταν αφιερωμένη στα 40 χρόνια της ένταξης της Ελλάδας στην ΕΕ.

Ήταν μια φανταστική εμπειρία για όλη την ομάδα! Ευχαριστούμε το EuropeanSchoolRadio,  το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.),
την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Μακεδονίας- Θράκης (Ε.Σ.Η.Ε.Μ.-Θ.)
και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για του χρόνου!

Εδώ μπορείτε να ακούσετε το σποτ της εκπομπής: http://europeanschoolradio.eu/el/archives/production/4943

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου, Α. Κορούλη, Ε. Ντούπα, Σ. Παυλίδου


# Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Euroscola

Δεκαεπτά μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας που συμμετέχουν στο Euroscola, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που προσφέρει τη δυνατότητα σε νέους Eυρωπαίους να συναντηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις πάνω στις εμπειρίες τους και στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, είχαν την ευκαιρία στις 16 Απριλίου 2021 να συνδεθούν ζωντανά από το σχολείο με την αίθουσα συνεδριάσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο και με άλλους 2910 μαθητές από 102 λύκεια 24 χωρών της Ε.Ε!

To θέμα της συνάντησης ήταν «Cyber security in the EU: How can we protect our digital future?» και οι μαθητές/-τριες είχαν τη δυνατότητα να απευθύνουν ερωτήσεις στον Αντιπρόεδρο του ΕΚ Othmar Karas καθώς και σε εκπρόσωπο ειδικό επί του θέματος της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο.

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Μ Γούλα (ΠΕ06), Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σ. Παυλίδου (ΠΕ02) 


#Συμμετοχή σε Διεθνές πιλοτικό τεστ EduMediatest 

 Οι μαθητές του σχολείου συμμετείχαν στο σύνολο τους στην πιλοτική φάση του Διεθνούς πιλοτικού τεστ EduMediatest, που αποσκοπεί στην αξιολόγηση και βελτίωση της εκπαίδευσης στα μέσα ενημέρωσης για τους Eυρωπαίους μαθητές ηλικίας 14 έως 18 ετών . Φορέας στην Ελλάδα που διοργάνωσε την δράση είναι το  Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας – ΕΚΟΜΕ (www.ekome.media), εποπτευόμενος φορέας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, που ιδρύθηκε με το ν. 4339/2015 και λειτουργεί από τον Δεκέμβριο του 2017. Η δράση του ΕΚΟΜΕ εκτείνεται σε τρεις στρατηγικούς άξονες (Επένδυση- Εκπαίδευση-Ψηφιοποίηση) στην οπτικοακουστική παραγωγή. Η δράση υλοποιήθηκε, αποκλειστικά διαδικτυακά, το πενθήμερο 18-25 Μαρτίου 2021.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Δ. Γιάτας (ΠΕ86), Ει. Λαβίδα (ΠΕ86), Χ.Σ. Γκανέτσου (ΠΕ11)


# ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΚΠΑ

 Την Κυριακή 04.04.2021 στις 18:00 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για εφήβους και νέους με τίτλο « Ο Σωτήρης και ο μουσικός διαγωνισμός», το οποίο πραγματοποιήθηκε από φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ (Κατεύθυνση: «Διδακτική Θεάτρου», Διδάσκουσα: Επίκουρη Καθηγήτρια Κλειώ Φανουράκη).

 Η συγκεκριμένη διαδικτυακή διαδραστική θεατρική παράσταση εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας που έχει υπογραφεί μεταξύ του 1ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθηνών – «Γεννάδειου» και του τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ.

 Πληροφορίες για τη θεατρική παράσταση: Η θεματική του προγράμματος αφορά στην εξερεύνηση των φόβων και ανασφαλειών που γεμίζουν το μυαλό ενός έφηβου όταν αντιμετωπίζει μια σωματική δυσκολία. Στην περίπτωση του Σωτήρη αυτή έχει να κάνει με την εκφορά του λόγου. Μέσα από την θεατρική «αφήγηση» των ηθοποιών, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να διακρίνουν τις προεκτάσεις ενός τέτοιου προβλήματος σε όλους τους τομείς της προσωπικής ζωής ενός έφηβου, όπως η οικογένεια, η φιλία, ο πρώτος έρωτας κ.α.  Επίσης, μέσω της δομής του προγράμματος, οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά στην επίλυση του «προβλήματος» του Σωτήρη και έδωσαν τη δική τους οπτική πάνω στα ζητήματα της ανασφάλειας, του φόβου, της έκθεσης και της ανάληψης ευθύνης του εαυτού μέσω των επιλογών του.

Στο εν εξελίξει θεατρικό έργο «Ο Σωτήρης και ο μουσικός διαγωνισμός» οι μαθητές είχαν την ευκαιρία από απλοί θεατές να μεταμορφωθούν σε δημιουργούς της πλοκής, συμμετέχοντας ενεργά σε δραστηριότητες που οδήγησαν βήμα βήμα στην ολοκλήρωση της παράστασης.  

Υπεύθυνοι / -ες Εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Σ. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

  


# ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - «ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ -  SaferInternetids» 

Την Πέμπτη 01.04.2021 στις 14:00 οι μαθητές και οι μαθήτριες του εκπαιδευτικού προγράμματος «Σχολεία – Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» συμμετείχαν στη διαδικτυακή ενημέρωση του «Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου - SaferInternet4Κids, η οποία πραγματοποιήθηκε από τη νομικό, κ. Κατερίνα Μπουλνακάκη.

Ειδικότερα, τo «Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου» λειτουργεί από το 2016 υπό την αιγίδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας και πιο συγκεκριμένα του Ινστιτούτου Πληροφορικής. Είναι επίσημος εκπρόσωπος στην Ελλάδα των Πανευρωπαϊκών Οργανισμών INSAFE / INHOPE που χαράσσουν την ευρωπαϊκή στρατηγική για ένα ασφαλές και ποιοτικό διαδίκτυο καθώς και ο αναγνωρισμένος εκπρόσωπος της Ελλάδας για το Expert Group on Safer Internet for Children της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σκοπός της συγκεκριμένης διαδικτυακής συνάντησης ήταν η ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών που συμμετέχουν στο εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Ειδικότερα, συζητήθηκαν θέματα όπως τα προσωπικά δεδομένα, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η παραπληροφόρηση, η ορθή χρήση του διαδικτύου κ.ά.

 Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σοφία Παυλίδου (ΠΕ02)


# ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ – ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΕΚΠΑ 

Την Κυριακή 28.03.2021 στις 18:00 μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στο θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για εφήβους και νέους «Αρετή & Μοχαμέντ», το οποίο πραγματοποιήθηκε από φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ (Κατεύθυνση: «Διδακτική Θεάτρου», Διδάσκουσα: Επίκουρη Καθηγήτρια Κλειώ Φανουράκη). Η συγκεκριμένη διαδικτυακή διαδραστική θεατρική παράσταση εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης συνεργασίας που έχει υπογραφεί μεταξύ του 1ου Πρότυπου ΓΕΛ Αθηνών – «Γεννάδειου» και του τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ.

 

Πληροφορίες για τη θεατρική παράσταση: Μέσω της δραματοποίησης και της παρουσίασης περιστατικού καταπίεσης και με την εφαρμογή τεχνικών του θεάτρου στην εκπαίδευση, του θεάτρου φόρουμ επιχειρήθηκε –μέσω αυτοσχεδιασμού – να διερευνηθεί Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΥ (εδώ η Αρετή, μαθήτρια της Β΄ Λυκείου) και Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΠΙΕΣΜΕΝΟΥ (εδώ ο Μοχάμεντ, μαθητής της Β΄ Λυκείου) με ευρύτερη στόχευση στην ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών ως προς την  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ της θέσης του Άλλου, ως προς την ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ της κοινωνικής τους συνείδησης και ως προς την επίτευξη της ΑΛΛΑΓΗΣ σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο.

Υπεύθυνοι / -ες Εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Σ. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02). 


# ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 

Στο πλαίσιο του μαθήματος της «Έκθεσης – Έκφρασης» πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή ενημέρωση από αξιωματικό της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος τη Δευτέρα 22/03/2021 στις 14:00.  Ειδικότερα, σκοπός της συγκεκριμένης διαδικτυακής συνάντησης ήταν η ενημέρωση μαθητών και μαθητριών των τμημάτων Α1, Α3, Β1, Γ3 στο πλαίσιο των ακόλουθων διδακτικών  ενοτήτων:

1)      Έκθεση – Έκφραση Α΄ Λυκείου: «Ψηφιακός αναλφαβητισμός».

2)      Έκθεση – Έκφραση Β΄ Λυκείου: «ΜΜΕ: Τύπος, πληροφόρηση, δημοσιογραφία».

3)      Έκθεση – Έκφραση Γ΄ Λυκείου: «Ψηφιακός κόσμος».

 

Θεματολογία διαδικτυακής συνάντησης:

-          Η ασφαλής χρήση του διαδικτύου.

-          Τα προσωπικά δεδομένα.

-          Το cyberbullying.

-          Τα social media.

-          Τα διαδικτυακά παιχνίδια, τα chat rooms.

-          Ο εθισμός στο διαδίκτυο.

-          Η πορνογραφία ανηλίκων, η προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας ανηλίκων, ο διαδικτυακός εκβιασμός και ο εξαναγκασμός παιδιών (sextortion).

-          Οι διαδικτυακές αγορές.

-          Οι διαφημιστικές παγίδες.

-          Οι απάτες μέσω διαδικτύου.

-          Τα ψηφιακά νομίσματα.

-          Οι εφαρμογές σε κινητά.

-          Οι επιθέσεις ransomware.

 

Υπεύθυνες Εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).


#Εθελοντισμός

Όμιλος «Εθελοντισμός και Προσφορά» & eTwinning  «Εθελοντισμός και Ενεργός Πολίτης».

Την Τετάρτη στις 24/2/2021 πραγματοποιήθηκε μία διαδικτυακή συνάντηση-συζήτηση με τον κ. Απόστολο Μακρή, Υπεύθυνο Τομέα Κοινωνικής Προσφοράς & Οργάνωσης του παιδαγωγικού Τμήματος   στον Εθελοντικό μη Κυβερνητικό Οργανισμό Μέριμνας και Προστασίας Μητέρας και Παιδιού,  "Κιβωτός του Κόσμου". Αρχικά ο κ. Μακρής  παρουσίασε το έργο της και μίλησε για τον ιδρυτή της, τον π. Αντώνιο Παπανικολάου που πήρε το βραβείο του Ευρωπαίου Πολίτη το 2018 το οποίο απονέμεται από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Στη συνέχεια οι μαθητές του σχολείου μας  όπως και οι μαθητές από το σχολείο της Πάτμου του υπέβαλλαν ερωτήματα και συζήτησαν για τον εθελοντισμό και την Κιβωτό του Κόσμου. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Ομίλου  με τίτλο "Εθελοντισμός και Προσφορά” και του έργου  eTwinning με τίτλο "Εθελοντισμός και Ενεργός Πολίτης".

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Μ. Γούλα (ΠΕ 06), Π. Κουκότσικα (ΠΕ 01).


#Διαγωνισμός γραφής

«Conversation with the Little Prince»

 

Το σχολείο μας είναι συνεργαζόμενο στο δίκτυο ASPnet της UNESCO η οποία  σε συνεργασία με άλλους διεθνείς οργανισμούς διοργάνωσε ένα διαγωνισμό γραφής με τίτλο “Conversation with the Little Prince”  εμπνευσμένο από το πολύ γνωστό και αγαπημένο φιλοσοφικό παραμύθι του Antoine de Saint-Exupéry. Ο διαγωνισμός αυτός πραγματοποιήθηκε σε  έξι διαφορετικές γλώσσες (Αγγλικά, Γαλλικά, Αραβικά, Κινέζικα, Ρωσικά και Ισπανικά). Οι μαθητές μας Αργύρη Ευθαλία (Α1) στα Αγγλικά και Καλαμάρης Βασίλειος  (Β1) στα Γαλλικά πήραν μέρος στο διαγωνισμό και έγραψαν τις δικές τους ιστορίες με τον μικρό ήρωα και είδαν τον κόσμο με έναν διαφορετικό τρόπο σε συνθήκες απομόνωσης όπως το lockdown, αφήνοντας την φαντασία τους ελεύθερη.

 Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός:  Π. Κουκότσικα (ΠΕ 01).

 


#Πολιτιστικό πρόγραμμα, συζήτηση

 

Την Παρασκευή 26-3-2021 στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα “Eγώ και Εσύ Μαζί”, πραγματοποιήθηκε μια συνάντηση - συζήτηση των μαθητριών/τών του Α1 με την κ. Γαβουνέλη Μαρία αναπληρώτρια  καθηγήτρια της Νομικής του ΕΚΠΑ και Πρόεδρο της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου και την κ. Φερέτη, Πρόεδρο του Συνδέσμου για τα Δικαιώματα της Γυναίκας.

Το θέμα της συζήτησης ήταν: “Ανθρώπινα Δικαιώματα: Ισότητα των δύο φύλων και η βία κατά των γυναικών”. Η συζήτηση άρχισε 18:00 και τελείωσε 20:30.

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Δ. Κατσιαβάρα (ΠΕ05), Π. Κουκότσικα (ΠΕ01), Ει. Παπαδάκη (ΠΕ78).

 


# ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «21 ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ‘21»

Την Τρίτη 23 Μαρτίου 2021, οι μαθήτριες Ελένη Αθανασοπούλου (Α1), Ελένη Αθανασοπούλου (Α2), Ευθαλία Αργύρη (Α1), Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1), Δανάη Γούσια (Α1) και Ελπίδα Οικονόμου (Α2) συμμετείχαν με την ανακοίνωση «Ο Νικήρατος της Ευανθίας Καΐρη:  Μια επαναστατική πράξη» στο Μαθητικό Συνέδριο «21 ερωτήματα για το ΄21» που οργάνωσε η Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά», υπό την αιγίδα της ΔΔΕ Β΄ Αθήνας. 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

 


# ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ EUROPEAN SCHOOL RADIO

Η ομάδα του προγράμματος "Σχολεία Πρέσβεις του ΕΚ",  σε συνεργασία με τον κύριο Δημήτρη Γιάτα (ΠΕ86), Υποδιευθυντή του σχολείου μας, συμμετέχει στον Μαθητικό Διαγωνισμό Τραγουδιού & Ραδιοφωνικού Μηνύματος "Κάν' το ν' ακουστεί 2021", ο οποίος φέτος συνδιοργανώνεται από το European School Radio, το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ. και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου του Υ.Π.Π.Α. Τίτλος της συμμετοχής μας στην κατηγορία ραδιοφωνικού μηνύματος:  «Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Φώναξέ το!».

Υπεύθυνοι/-ες εκπαιδευτικοί: Δ. Γιάτας (ΠΕ86), Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02). Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σ. Παυλίδου (ΠΕ02)

 


#Συμμετοχή σε διαγωνισμό.

Η μαθήτρια του σχολείου μας Κατερίνα Παπαδημητρίου αναδείχθηκε ως η καλύτερη νεαρή Ελληνίδα μεταφράστρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ύστερα από τη συμμετοχή της στο διαγωνισμό Juvenes Translatores που διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Επίσης, η μαθήτρια Φανή Υβόννη Κυρκιλή είναι μία από τους 8 συνολικά  μαθητές που λαμβάνουν έπαινο. Στο διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε την ίδια μέρα και ώρα για όλα τα σχολεία της Ευρώπης, συμμετείχαν 21 σχολεία απ' όλη την Ελλάδα και διαγωνίστηκαν περίπου 100 μαθητές. Τα αποτελέσματα τους τα ανακοίνωσε πριν λίγο ο εκπρόσωπος του Γραφείου Μετάφρασης της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Γούλα Μαρίνα (ΠΕ06)

 

#Συμμετοχή σε Συνέδριο 

Την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 ομάδα μαθητριών του σχολείου μας, αποτελούμενη από τις Ελένη Αθανασοπούλου (Α1), Ελένη Αθανασοπούλου (Α2), Ευθαλία Αργυρή (Α1), Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1), Δανάη Γούσια (Α1), Ελπίδα Οικονόμου (Α2), Αλεξιννα Πάχη (Α3) συμμετείχαν, ως παρατηρήτριες, στις εργασίες του Πανελλήνιου Μαθητικού Συνεδρίου «Διάλογος ή σύγκρουση πολιτισμών; Με αφορμή το ορόσημο των 2.500 χρόνων από τη Μάχη των Θερμοπυλών και τη Ναυμαχία της Σαλαμίνας». Το Συνέδριο, που διεξήχθη διαδικτυακά από 11 έως 12 Φεβρουαρίου 2021, από το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Αθηνών, το Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο του Κολλεγίου Ψυχικού και το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη, εντάσσεται στις επίσημες εκδηλώσεις για το «Επετειακό Έτος: Θερμοπύλες-Σαλαμίνα 2020», που τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

 

 

 

 

#Decarbonize, #Decolonize 2020 – YouthActionDialogue

 

 

Συμμετοχή τεσσάρων μαθητών του τμήματος Α2 της Α’ Λυκείου στο πρόγραμμα #Decarbonize, #Decolonize με θέμα την κλιματική αλλαγή (διοργάνωσηCenterforGlobalEducation, TakingITGlobal, CC-UNESCO). Μαθητές από περισσότερες από 35 χώρες ένωσαν τις φωνές τους ώστε να ακουστούν από τους ηγέτες που θα συμμετάσχουν στη σύνοδο COP 21 του ΟΗΕ για την κλιματική αλλαγή (Γλασκόβη, Νοέμβριος ’21). Το Δεκέμβριο το ’20 οι μαθητές μας παρουσίασαν τις θέσεις τους σε διεθνή τηλεδιάσκεψη όπου συμμετείχαν περισσότεροι από 150 μαθητές από όλες τις ηπείρους του πλανήτη. 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Γούλα Μαρίνα (ΠΕ06), Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04)

 

 

 

 

#Διαδικτυακοί Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Λυκείων

 

Το Σαββατοκύριακο, 23-24 Ιανουαρίου του 2021, το 1ο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αθηνών Γεννάδειο  συμμετείχε στους Διαδικτυακούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Λυκείων που συνδιοργάνωσαν τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου σε συνεργασία με το ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου, με την συμμετοχή 27 Λυκείων από όλη την χώρα. Τα ρητορικά αγωνίσματα της συνάντησης ήταν οι διττοί λόγοι και ο προτρεπτικός λόγος. Το Σχολείο μας συμμετείχε και στα δύο αγωνίσματα, με πενταμελή ομάδα μαθητών της Α’ και της Β΄ Λυκείου.

Δύο μαθητές μας, η Ελένη Αθανασοπούλου (τμήμα Α2) και ο Παρασκευάς Κεραμάρης (τμήμα Β2) διακρίθηκαν ως καλύτεροι αγορητές καταλαμβάνοντας αντίστοιχα την 5η και την 12η θέση στο σύνολο των διαγωνιζομένων. Τα θέματα που υποστήριξαν ήταν: «Η παραίτηση συνιστά τη μέγιστη μορφή ελευθερίας» και «Η ένταξη της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση αποτελεί σύγχρονη επιταγή».

Η τριμελής ομάδα των μαθητών μας που αποτέλεσαν την ομάδα των διττών λόγων (Νικηφόρος Θεοδωρακόπουλος, Ευθαλία Αργύρη, Ελένη Καρτελιά) κατέλαβε την 18η θέση μετά την συμμετοχή της σε δύο debates με θέμα του πρώτου αγώνα «Στην Δημοκρατία οι πολίτες πρέπει να εφαρμόζουν τους νόμους, ακόμα και όταν διαφωνούν» και θέμα του δεύτερου «Οι πολιτικοί μπορούν να πουν ψέματα στον λαό, εάν πιστεύουν ότι αυτό θα τον ωφελήσει»

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ευαγγελία Ντούπα (ΠΕ02), Στάθης Λεουτσάκος (ΠΕ02)

 

 

 

# Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΡΕΣΒΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚ»

 

 

 

Το Πρόγραμμα Σχολεία-Πρέσβεις του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου ξεκίνησε το 2016 ως πρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (ΕΚ) με σκοπό την αναβάθμιση της γνώσης των νέων γύρω από τον ευρωπαϊκό κοινοβουλευτισμό, τις αξίες της πολιτικής δημοκρατίας στην Ευρώπη, καθώς και για τον ρόλο και τη λειτουργία του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το οποίο εκπροσωπεί τους Ευρωπαίους πολίτες.

Στην Ελλάδα το εν λόγω Πρόγραμμα υλοποιείται με την έγκριση και υποστήριξη τόσο της Βουλής των Ελλήνων, όσο και του Υπουργείου Παιδείας (βλ. σχετική εγκύκλιο με ημερ. 08/07/2020, 88621/ΓΔ4), καθώς και από τον Έλληνα Αντιπρόεδρο του ΕΚ και τους Έλληνες Ευρωβουλευτές.

Στο τέλος της σχολικής χρονιάς και μετά από αξιολόγηση των δράσεων, ο τίτλος του «Σχολείου-Πρέσβη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου» αποδίδεται στα επιτυχόντα σχολεία.

Το σχολείο μας συμμετέχει για πρώτη φορά στο πρόγραμμα. Ευχόμαστε όλα να πάνε κατ' ευχήν!

Μπορείτε να επισκέπτεστε  το blog του προγράμματος για να ενημερώνεστε για θέματα σχετικά με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, να παρακολουθείτε τις δράσεις της ομάδας μας και να κάνετε τα δικά σας σχόλια: https://genmodellycathschoolambassadors.blogspot.com/

 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Σ. Παυλίδου (ΠΕ02

 

 

 

# «200 Χρόνια από την Επανάσταση του 1821»

 

 

 

Ένας φιλόδοξος επετειακός εορτασμός που πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2020-2021 μέσα από σειρά πολύμορφων δράσεων, όπως διαδικτυακές συζητήσεις μαθητών/-τριών με ανθρώπους των γραμμάτων, συμμετοχές μαθητών/-τριών  μας σε πανελλήνιους μαθητικούς διαγωνισμούς και σε συνέδρια, διοργάνωσης στρογγυλής τράπεζας με συμμετοχή πανεπιστημιακών , συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα στο πλαίσιο των οποίων η ιστορική μνήμη συνδέεται με το σήμερα μέσα από μνημεία της πόλης, θεατρικά δρώμενα και πολλά άλλα.

Για όλα αυτά η ομάδα των «200 χρόνων» έχει δημιουργήσει το ομότιτλο blog, https://1modelgenn200.blogspot.com/, όπου μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία όλων των επιμέρους δράσεων αλλά και να καταθέτετε τις δικές σας προτάσεις!

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02).

 

 

 

 

 

# etwinningproject «Σχολική Δημοκρατία – Σχολικός Κανονισμός – Δικαιώματα του Παιδιού» (γλώσσα ελληνική)

 

Ιδρυτές έργου: 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ & ΛΥΚΕΙΟ ΑΡΦΑΡΩΝ

 

 

Στην Ελλάδα, σε πρόσφατο νόμο (ν.4692/20, αρ.37) προβλέφθηκε η υποχρέωση των σχολείων να συντάσσουν σχολικό κανονισμό. Στο έργο αυτό μαθητές και μαθήτριες της β/θμιας εκπαίδευσης ( Γενικού Λυκείου) θα ανταλλάσσουν γνώμες και θα συζητούν σχετικά με την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στη διαμόρφωση ενός σχέδιου εσωτερικού σχολικού κανονισμού, ο οποίος στο τέλος της σχολικής χρονιάς (2020-21) θα υποβληθεί προς έγκριση από τους συλλόγους διδασκόντων. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, ένα δίκτυο μαθητών και μαθητριών από διαφορετικά σχολικά περιβάλλοντα θα συνεργαστούν και θα εμβαθύνουν τον προβληματισμό τους πάνω σε θέματα σχολικής δημοκρατίας, δικαιωμάτων του παιδιού (Σύμβαση ΟΗΕ 1989), με στόχο την αναθεώρηση των ισχύοντων σχολικών κανονισμών και τη δημιουργία συνεργατικού περιοδικού με άρθρα τους πάνω στα σχετικά θέματα. Στο έργο συμμετέχουν 9 σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο, και συγκεκριμένα 20 εκπαιδευτικοί και 89 μαθητές.

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02)

 

 

 

# etwinning project: ”Teachers4Europe: Debating: The Fundamental stone of EU Democratic Values” (γλώσσααγγλική)

 

Ιδρυτές έργου: 1ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΕΛ ΑΘΗΝΩΝ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟ & LYCÉEPAULHÉRAULD 

 

 

The project  is going to be implemented on a European level through the   cooperation   of   schools   from   different   countries.   The   main   aim   of   the project is to offer students the opportunity to debate with other students from different   cultural   backgrounds   over   potentially   controversial   matters,   to interact creatively and approach controversial matters with a sense of logic and moderation, to deal with real world problems and consequently to promote understanding   and   critical   thinking.   The   language   for   the   participants’ communication   and  the  material  provided  (position  papers,  videos,  posters e.t.c.) will be English. Our ambition is to create a students’ blog where the %nal product   of   the   students'   work   will   be   published   in   order   to   open   further opportunities for mobility and school partnerships. (5 schools from Greece, France and Turkey, that is 11 teachers, 64 students).

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ Μ. Γούλα (ΠΕ06), Ε. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Α. Ντελλής (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02), Ειρήνη Παπαδάκη (ΠΕ78)

    Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου προγράμματος το σχολείο μας συμμετείχε στη δράση # Teachers4Europe: settinganAgoraforDemocraticCulture 2018 – 2021

 

 

 

Ο μαθητής του τμήματος Α2 Αθανάσιος Τασιούλας συμμετείχε στην  προσομοίωση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus KA3 Setting an agora for Democratic culture. Ως μέλος του κόμματος Renew Europe ο μαθητής μας έλαβε μέρος σε διήμερες συζητήσεις με εκπροσώπους των άλλων ευρωπαϊκών κομμάτων καθώς και σε διαδικασίες ψηφοφορίας που αφορούσαν στην κύρια θεματική της προσομοίωσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, στο Erasmus 2021-2027.

Υπεύθυνη για τη δράση εκπαιδευτικός: Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02)

 

 

 

# etwinning project: ”On the way to ... Freedom” (γλώσσααγγλική)

 

Ιδρυτήςέργου: ΠρότυποΓενικόΛύκειοΙωνιδείουΣχολήςΠειραιά & Odessa Educational Complex #13

 

 

This project aims to contribute to the celebration of the 200th anniversary of the Greek Revolution for independence and the creation of the new Greek state. It aims to emphasize the importance of this historic event for the formation of the modern Europe of the nation-states as well as for the promotion of European values, with the main ones being the freedom, independence, and self-determination of the peoples. The central theme of the project will be the approach of the Greek Revolution through the prism of two fundamental European movements: the Movement of the Enlightenment and the Romanticism. We want to create a link between different aspects of the Greek revolution and the european values such as: democracy, freedom of speech, nation-state etc. Our schools will communicate in the e-twinning platform exchanging experiences and views in order to understand the wider significance of the Greek revolution from different angles (10 schools, 22 teachers, 66 students).

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί για  τη συμμετοχή του 1ΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ-ΓΕΝΝΑΔΕΙΟΥ: Ε. Ζαχαράτου (ΠΕ02), Α. Κορούλη (ΠΕ02), Ε. Ντούπα (ΠΕ02)

 

 

 

# Η 6η αίσθηση. Το παιχνίδι από το μέλλον

 

 

Την Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2020 ομάδα μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας αποτελούμενη από τις Ελένη Αθανασοπούλου (Α1), Αναστασία Γιαννοπούλου (Α1), Δανάη Γούσια (Α1), Νεφέλη Κωσταρέλλου (Α1), Κατερίνα Τσίτσου (Α3) και τους Γιάννη Καλογερογιάννη (Α1), Παναγιώτη Λαδά (Α1) και Εμμανουήλ Μαραγκάκη (Β1) πήραν μέρος μαζί με εκπαιδευτικούς του σχολείου σε ένα ταχύρρυθμο διαδικτυακό εργαστήριο μυθοπλαστικής σχεδίασης με θέμα την επινόηση ενός μελλοντικού ψηφιακού παιχνιδιού με χρήση τεχνολογιών διάδρασης εγκεφάλου-προςεγκέφαλο (brain-to-brain interaction / BBI). Το εργαστήριο υλοποιήθηκε από τον Δημήτρη Γραμμένο, Κύριο Ερευνητή του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας (ΙΤΕ), συμμετείχε η Ανθή Στρατάκη, Υπεύθυνη Προστασίας Δεδομένων του ΙΤΕ.  Η διοργάνωση ανήκε στον  Σύλλογο ΨηφιΔα (https://psifida.gr/) και το Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ, στο πλαίσιο του Μαθητικού φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (www.digifest.info), με την Συνδιοργάνωση του Europe Direct της Περιφέρειας Κρήτης και τελεί υπό την αιγίδα της έδρας UNESCO για την «Έρευνα για το Μέλλον» στην Ελλάδα.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί αφού παρακολούθησαν συμμετοχικές δραστηριότητες υπό την καθοδήγηση του εκπαιδευτή του εργαστηρίου, κλήθηκαν να δημιουργήσουν και να υποβάλουν ως σχολείο τη δική τους ψηφιακή μυθοπλαστική αφήγηση, το δικό τους ψηφιακό παιχνίδι.  Ένα εξαιρετικά σχεδιασμένο εργαστήριο που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλης της ομάδας!

 

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Δ. Γιάτας (ΠΕ 86), Α. Κορούλη (ΠΕ02)

 

  

 

# Μαθητικό διαδικτυακό τουρνουά σκάκι Αττικής

 

 

Το Λύκειό μας έλαβε μέρος στο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΣΚΑΚΙ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ 5-18 ΕΤΩΝ που οργανώθηκε από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα Λιναρδάτου την Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2021. Στο τουρνουά έλαβαν μέρος συνολικά 308 άτομα που διαγωνίστηκαν σε διάφορες κατηγορίες. Οι μαθητές του σχολείου μας διαγωνίστηκαν στην κατηγορία από 15 έως 18 ετών με τα παρακάτω αποτελέσματα: Καφετζής Γιώργος (Β1)(4η θέση), Ζευγίτης Βασίλης (Α3) (10η θέση), Γιαννάτος Γιώργος (Β1) (11η θέση) και Λαδάς Παναγιώτης (Α1) (13η θέση). 

 Θέλουμε να συγχαρούμε τους μαθητές μας για την προσπάθειά τους μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας και ελπίζουμε να τους δούμε να αγωνίζονται και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα

Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: Π. Κωσταρίδης (ΠΕ 04.02)

 

 

 

 

 


 


Προετοιμασία μαθητών για τον διαγωνισμό EUROSCOLA που αφορά τη διαδικασία επιλογής μαθητών για συμμετοχή σε ημερίδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, στην οποία λαμβάνουν μέρος μαθητές από όλες τις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην αποστολή των 24 επιτυχόντων μαθητών από τις Διευθύνσεις εκαπίδευσης Α΄ και Δ΄ Αθήνας στις 27 Νοεμβρίου 2018 περιλαμβάνονταν 4 μαθήτριες του σχολείου, εκ των οποίων η μία πρώτευσε.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παυλίδου Σοφία, (ΠΕ02), Καψάλας Νικόλαος, (ΠΕ03)


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Frederiksberg Gymnasium από τη Δανία. Σχολικό έτος 2018-2019. Μετά από αίτημα του σχολείου από τη Δανία, χορηγήθηκε έγκριση από την ΔΔΕ για τη συγκεκριμένη επίσκεψη που περιελάμβανε 45 μαθητές και 3 καθηγητές.
Οι μαθητές παρακολούθησαν κοινές διδασκαλίες με τμήματα του σχολείου μας σε μαθήματα Φιλοσοφίας - Ηθική, Οικονομικών, Γεωμετρίας και Νεοελληνικής Γλώσσας (κριτική ανάγνωση κειμένων). Οι διδασκαλίες πραγματοποιήθηκαν στα Αγγλικά και έγινε προσπάθεια να χρησιμοποιηθούν λέξεις και ορολογία που έχουν προέλευση από την Ελληνική γλώσσα. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Καψάλας Νικόλαος (ΠΕ03),  συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Δ. Ρεντζέλος (ΠΕ02), Ν. Μεταξίδης (ΠΕ80), Σ. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Χ. Καψιώτης (ΠΕ06).


"Europa Simulation: Training Europeans Enchasing Solidarity-EUropa.S. T.E.EN.S." Πρόκειται για ευρωπαϊκό έργο που αφορά συμμετοχή μαθητών σε προσομοίωση συνεδρίασης της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που έλαβε χώρα στις 2 και 3/2/2019 στη Γενική Γραμματεία Τύπου και Ενημέρωσης. Το θέμα της Συνεδρίασης της Ολομέλειας ήταν «Ευρωεκλογές 2019: η δημοκρατία, η συμμετοχή και ο ρόλος του Ευρωπαίου πολίτη στα κοινά». Στη συνέχεια διεξήχθη δομημένος διάλογος στην Αθήνα, στη Γενική Γραμματεία Τύπου και Ενημέρωσης, στις 8 Απριλίου 2019, με συμμετέχοντες 5 μαθητές από κάθε Δήμο. Από το σχολείο μας διακρίθηκαν και συμμετείχαν 2 εκ των 5 μαθητών στον δομημένο διάλογο με την παρουσία ευρωβουλευτών και φορέων του Δήμου Αθηναίων. Η τηλεοπτική κάλυψη του δομημένου διαλόγου προβλήθηκε από το κανάλι ΕΡΤ1 την Κυριακή 14 Απριλίου και ώρα 10.45 π.μ. στην Ενημερωτική εκπομπή με τον Τάκη Σαράντη «Πάμε Αλλιώς».

πεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02)


«Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι»: μαθητικός διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους που οργανώνει το ΥΠΠΕΘ και το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος. Συμμετείχαν 3 ομάδες από το σχολείο, εκ των οποίων οι 2 βραβεύτηκαν και οι μαθητές συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, σε επίσκεψη στο Κρατικό μουσείο Άουσβιτς - Μπίρκεναου στην Πολωνία.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02)


Συμμετοχή του σχολείου στο "Διήμερο ΙΘ΄ Μαθητικό Συμπόσιο του Δικτύου Λυκείων Αττικής του Προγράμματος Συνεργαζομένων Σχολείων ASPnet UNESCO» που έλαβε χώρα στην ελληνογαλλική σχολή Jeanne d' Arc στον Πειραιά την Πέμπτη 21 & την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019. Το θέμα του Συμποσίου ήταν: «Βιώσιμη Ανάπτυξη: κατανοώντας τους στόχους, οραματιζόμαστε το μέλλον». Το σχολείο είναι ένα από τα 22 συνεργαζόμενα Λύκεια του δικτύου ASPnet UNESCO Αττικής. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοἰ: Παπαγεωργάκης Δημήτρης (ΠΕ02), Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02)


Ευρωπαϊκή Επιτροπή - SELFIE, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Στήριξη των σχολείων για τη μάθηση στην ψηφιακή εποχή". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86)


Unesco -  "Εκπαίδευση για την Επιστήμη των Ωκεανών ". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86). Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Δημητρακοπούλου Καλλιόπη (ΠΕ04.01),  Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04.01) Καψάλας Νικόλαος (ΠΕ03), Καψιώτης Χαράλαμπος (ΠΕ06), Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Αγαλοπούλου Ευαγγελία (ΠΕ04.01), Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02), Ντούλα Όλγα (ΠΕ01).


" EcoSchools - ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (Βερολίνο-Αθήνα)". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86). Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Δημητρακοπούλου Καλλιόπη (ΠΕ04.01),  Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04.01)


«Η τέχνη του λέγειν και του αντιλέγειν στη διδασκαλία της ιστορίας». Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ευαγγελία Ντούπα ΠΕ02. 


"Κατακτώντας τον λόγο μέσα από την προσέγγιση της εικόνας και των άλλων μορφών τέχνης ". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ευαγγελία Ντούπα ΠΕ02.  


Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών. Κλιματική αλλαγή ως Τραγωδία των Κοινών. Σχολικό έτος 2017 - 2018. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί. Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Ανάπτυξη και τεκμηρίωση υλικού για μαθήματα ρομποτικής με εργαλεία ελεύθερου λογισμικού και χαμηλού κόστους (arduino). Σχολικά έτη 2015-2018. Υπεύθυνοι καθηγητές Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19) και Καψάλας Νικόλαος ΠΕ03. Σύνδεσμος

 


«Η δημιουργική γραφή στη Βιολογία». Σχολικό Έτος 2016-2018. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04 


Συμμετοχή ομάδας μαθητών στο πρόγραμμα Astro Pi. Το πρόγραμμα Astro Pi στόχευε στην ανάπτυξη λογισμικού με το εργαλείο Raspberry Pi για την υποθετική βοήθεια σε ένα διαστημικό σταθμό. Σχολικό Έτος 2016-2017. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Διδασκαλία των Πολύπλοκων Συστημάτων στο Λύκειο με το λογισμικό προσομοίωσης πολύπλοκων συστημάτων  NetLogo  και την βοήθεια της διερευνητικής μεθόδου. Σχολικά έτη 2014-15, 2015-16. Υπεύθυνος καθηγητής Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, συμμετέχοντες καθηγητές Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04, Βλάσση Μαρία ΠΕ 04.02, Πασχαλιώρη Σταματία ΠΕ78, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86


Δημιουργία ομάδας μαθητών για συμμετοχή στο διαθεματικό πρόγραμμα F1, που στόχευε στον σχεδιασμό και κατασκευή μοντέλου αυτοκινήτου F1. Σχολικό Έτος 2017-2018. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Ετεροπαρατήρηση και αξιολόγηση. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Σχολικά έτη 2014-2015 2015-2016. Σύνδεσμος


Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών. Διδασκαλία των Πολύπλοκων Συστημάτων στο Λύκειο. Σχολικά έτη 2014-15, 2015-16, 2016 - 2107. Υπεύθυνος καθηγητής Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, συμμετέχοντες καθηγητές Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04, Βλάσση Μαρία ΠΕ 04.02, Πασχαλιώρη Σταματία ΠΕ78, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86, Πόλκας Λάμπρος ΠΕ02.


Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην χρήση της η-τάξης, της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, 18 ώρες. Σχολικό Έτος 2014-2015. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19). Σύνδεσμος 


Μαθητοκεντρικές Δειγματικές διδασκαλίες Πληροφορικής με τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής. 2014-2018.  Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19). 


Έρευνα για την κλιματική αλλαγή. Ενδοσχολική έρευνα – κατασκευή online ερωτηματολογίου με τις φόρμες google για την κλιματική αλλαγή και τις προτάσεις για αντιμετώπιση του φαινομένου. Σχολικό Έτος 2013-2014. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ19. Σύνδεσμος 


Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών.  Σχολικό Έτος 2013-2014.Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ιωάννα Κομνηνού ΠΕ01


Αυτοαξιολόγηση Σχολικής μονάδας και Σχέδιο Δράσης. Σχολικό Έτος 2012-2013 έως και 2015 - 2016. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01


Κατασκευή online ερωτηματολογίου με τις φόρμες google, για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. 2014 (Σύνδεσμος  ενεργός μέχρι 30-5-2014). Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ19


Εισαγωγή της εφαρμογής DropBox στη διοίκηση της σχολικής μονάδας. Από το Σχ. έτος 2011-2012 συνεχιζόμενο. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01