Get Adobe Flash player
April 2024
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
2344444
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
270
1147
3507
2339785
5928
9575
2344444

Your IP: 10.2.5.13
Server Time: 2024-04-18 10:10:28


 

 School is responsible for the choice and presentation of views contained in this site and for opinions expressed therein, which are not necessarily those of UNESCO and do not commit UNESCO

 


Προετοιμασία μαθητών για τον διαγωνισμό EUROSCOLA που αφορά τη διαδικασία επιλογής μαθητών για συμμετοχή σε ημερίδα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, στην οποία λαμβάνουν μέρος μαθητές από όλες τις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Στην αποστολή των 24 επιτυχόντων μαθητών από τις Διευθύνσεις εκαπίδευσης Α΄ και Δ΄ Αθήνας στις 27 Νοεμβρίου 2018 περιλαμβάνονταν 4 μαθήτριες του σχολείου, εκ των οποίων η μία πρώτευσε.

Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παυλίδου Σοφία, (ΠΕ02), Καψάλας Νικόλαος, (ΠΕ03)


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Frederiksberg Gymnasium από τη Δανία. Σχολικό έτος 2018-2019. Μετά από αίτημα του σχολείου από τη Δανία, χορηγήθηκε έγκριση από την ΔΔΕ για τη συγκεκριμένη επίσκεψη που περιελάμβανε 45 μαθητές και 3 καθηγητές.
Οι μαθητές παρακολούθησαν κοινές διδασκαλίες με τμήματα του σχολείου μας σε μαθήματα Φιλοσοφίας - Ηθική, Οικονομικών, Γεωμετρίας και Νεοελληνικής Γλώσσας (κριτική ανάγνωση κειμένων). Οι διδασκαλίες πραγματοποιήθηκαν στα Αγγλικά και έγινε προσπάθεια να χρησιμοποιηθούν λέξεις και ορολογία που έχουν προέλευση από την Ελληνική γλώσσα. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Καψάλας Νικόλαος (ΠΕ03),  συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Δ. Ρεντζέλος (ΠΕ02), Ν. Μεταξίδης (ΠΕ80), Σ. Λεουτσάκος (ΠΕ02), Χ. Καψιώτης (ΠΕ06).


"Europa Simulation: Training Europeans Enchasing Solidarity-EUropa.S. T.E.EN.S." Πρόκειται για ευρωπαϊκό έργο που αφορά συμμετοχή μαθητών σε προσομοίωση συνεδρίασης της ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου που έλαβε χώρα στις 2 και 3/2/2019 στη Γενική Γραμματεία Τύπου και Ενημέρωσης. Το θέμα της Συνεδρίασης της Ολομέλειας ήταν «Ευρωεκλογές 2019: η δημοκρατία, η συμμετοχή και ο ρόλος του Ευρωπαίου πολίτη στα κοινά». Στη συνέχεια διεξήχθη δομημένος διάλογος στην Αθήνα, στη Γενική Γραμματεία Τύπου και Ενημέρωσης, στις 8 Απριλίου 2019, με συμμετέχοντες 5 μαθητές από κάθε Δήμο. Από το σχολείο μας διακρίθηκαν και συμμετείχαν 2 εκ των 5 μαθητών στον δομημένο διάλογο με την παρουσία ευρωβουλευτών και φορέων του Δήμου Αθηναίων. Η τηλεοπτική κάλυψη του δομημένου διαλόγου προβλήθηκε από το κανάλι ΕΡΤ1 την Κυριακή 14 Απριλίου και ώρα 10.45 π.μ. στην Ενημερωτική εκπομπή με τον Τάκη Σαράντη «Πάμε Αλλιώς».

πεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02)


«Το Ολοκαύτωμα και οι Έλληνες Εβραίοι»: μαθητικός διαγωνισμός δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους που οργανώνει το ΥΠΠΕΘ και το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος. Συμμετείχαν 3 ομάδες από το σχολείο, εκ των οποίων οι 2 βραβεύτηκαν και οι μαθητές συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, σε επίσκεψη στο Κρατικό μουσείο Άουσβιτς - Μπίρκεναου στην Πολωνία.

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02)


Συμμετοχή του σχολείου στο "Διήμερο ΙΘ΄ Μαθητικό Συμπόσιο του Δικτύου Λυκείων Αττικής του Προγράμματος Συνεργαζομένων Σχολείων ASPnet UNESCO» που έλαβε χώρα στην ελληνογαλλική σχολή Jeanne d' Arc στον Πειραιά την Πέμπτη 21 & την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019. Το θέμα του Συμποσίου ήταν: «Βιώσιμη Ανάπτυξη: κατανοώντας τους στόχους, οραματιζόμαστε το μέλλον». Το σχολείο είναι ένα από τα 22 συνεργαζόμενα Λύκεια του δικτύου ASPnet UNESCO Αττικής. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοἰ: Παπαγεωργάκης Δημήτρης (ΠΕ02), Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02)


Ευρωπαϊκή Επιτροπή - SELFIE, Ευρωπαϊκή Επιτροπή, Στήριξη των σχολείων για τη μάθηση στην ψηφιακή εποχή". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86)


Unesco -  "Εκπαίδευση για την Επιστήμη των Ωκεανών ". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86). Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Δημητρακοπούλου Καλλιόπη (ΠΕ04.01),  Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04.01) Καψάλας Νικόλαος (ΠΕ03), Καψιώτης Χαράλαμπος (ΠΕ06), Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Αγαλοπούλου Ευαγγελία (ΠΕ04.01), Ντούπα Ευαγγελία (ΠΕ02), Ντούλα Όλγα (ΠΕ01).


" EcoSchools - ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ (Βερολίνο-Αθήνα)". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός  Γιάτας Δημήτριος (ΠΕ86). Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί Παυλίδου Σοφία (ΠΕ02), Δημητρακοπούλου Καλλιόπη (ΠΕ04.01),  Γκαράς Γεώργιος (ΠΕ04.01)


«Η τέχνη του λέγειν και του αντιλέγειν στη διδασκαλία της ιστορίας». Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ευαγγελία Ντούπα ΠΕ02. 


"Κατακτώντας τον λόγο μέσα από την προσέγγιση της εικόνας και των άλλων μορφών τέχνης ". Σχολικό Έτος 2018-2019. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ευαγγελία Ντούπα ΠΕ02.  


Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών. Κλιματική αλλαγή ως Τραγωδία των Κοινών. Σχολικό έτος 2017 - 2018. Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί. Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Ανάπτυξη και τεκμηρίωση υλικού για μαθήματα ρομποτικής με εργαλεία ελεύθερου λογισμικού και χαμηλού κόστους (arduino). Σχολικά έτη 2015-2018. Υπεύθυνοι καθηγητές Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19) και Καψάλας Νικόλαος ΠΕ03. Σύνδεσμος

 


«Η δημιουργική γραφή στη Βιολογία». Σχολικό Έτος 2016-2018. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04 


Συμμετοχή ομάδας μαθητών στο πρόγραμμα Astro Pi. Το πρόγραμμα Astro Pi στόχευε στην ανάπτυξη λογισμικού με το εργαλείο Raspberry Pi για την υποθετική βοήθεια σε ένα διαστημικό σταθμό. Σχολικό Έτος 2016-2017. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Διδασκαλία των Πολύπλοκων Συστημάτων στο Λύκειο με το λογισμικό προσομοίωσης πολύπλοκων συστημάτων  NetLogo  και την βοήθεια της διερευνητικής μεθόδου. Σχολικά έτη 2014-15, 2015-16. Υπεύθυνος καθηγητής Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, συμμετέχοντες καθηγητές Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04, Βλάσση Μαρία ΠΕ 04.02, Πασχαλιώρη Σταματία ΠΕ78, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86


Δημιουργία ομάδας μαθητών για συμμετοχή στο διαθεματικό πρόγραμμα F1, που στόχευε στον σχεδιασμό και κατασκευή μοντέλου αυτοκινήτου F1. Σχολικό Έτος 2017-2018. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19)


Ετεροπαρατήρηση και αξιολόγηση. Όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου. Σχολικά έτη 2014-2015 2015-2016. Σύνδεσμος


Πειραματική Εφαρμογή Νέων ή Τροποποιημένων Προγραμμάτων Σπουδών. Διδασκαλία των Πολύπλοκων Συστημάτων στο Λύκειο. Σχολικά έτη 2014-15, 2015-16, 2016 - 2107. Υπεύθυνος καθηγητής Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01, συμμετέχοντες καθηγητές Κωσταρίδης Παναγιώτης ΠΕ04.04, Βλάσση Μαρία ΠΕ 04.02, Πασχαλιώρη Σταματία ΠΕ78, Γιάτας Δημήτριος ΠΕ86, Πόλκας Λάμπρος ΠΕ02.


Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην χρήση της η-τάξης, της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, 18 ώρες. Σχολικό Έτος 2014-2015. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19). Σύνδεσμος 


Μαθητοκεντρικές Δειγματικές διδασκαλίες Πληροφορικής με τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής. 2014-2018.  Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ86 (πρώην ΠΕ19). 


Έρευνα για την κλιματική αλλαγή. Ενδοσχολική έρευνα – κατασκευή online ερωτηματολογίου με τις φόρμες google για την κλιματική αλλαγή και τις προτάσεις για αντιμετώπιση του φαινομένου. Σχολικό Έτος 2013-2014. Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ19. Σύνδεσμος 


Ενδοσχολική επιμόρφωση εκπαιδευτικών.  Σχολικό Έτος 2013-2014.Υπεύθυνη εκπαιδευτικός Ιωάννα Κομνηνού ΠΕ01


Αυτοαξιολόγηση Σχολικής μονάδας και Σχέδιο Δράσης. Σχολικό Έτος 2012-2013 έως και 2015 - 2016. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01


Κατασκευή online ερωτηματολογίου με τις φόρμες google, για την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας. 2014 (Σύνδεσμος  ενεργός μέχρι 30-5-2014). Υπεύθυνος καθηγητής Γιάτας Δημήτρης ΠΕ19


Εισαγωγή της εφαρμογής DropBox στη διοίκηση της σχολικής μονάδας. Από το Σχ. έτος 2011-2012 συνεχιζόμενο. Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Γκαράς Γεώργιος ΠΕ04.01